D

Нова Українська Школа

Однією зі складових Нової української школи є створення сучасного освітнього середовища, зокрема багатофункціональних гнучких просторів, що сприяють різним формам роботи, мотивують до навчання. Найбільше на успішність учнів впливає простір класу. У 2020 році на реформу НУШ передбачено 1 млрд 60 млн грн субвенції та 500 млн грн субвенції на програму "Спроможна школа для кращих результатів". Зокрема, субвенція НУШ враховує забезпечення необхідним обладнанням і навчальними матеріалами класів, які продовжують пілотувати новий Державний стандарт початкової освіти» Співфінансування з боку місцевих громад дозволяє не лише наповнити приміщення новими меблями та обладнанням, але й створювати в класах комплексний сучасний дизайн на основі принципів нового освітнього простору.

Словник НУШ — нова рубрика про найважливіші складові педагогіки Нової української школи.

Нова українська школа: навчання через гру. Lego-технологія в освітньому процесі. Методичний посібник

Як заповнювати свідоцтво досягнень у НУШ — роз’яснення МОН

Двічі на рік рівень досягнень учнів НУШ обліковують у свідоцтві досягнень. У Міністерстві освіти і науки розповіли про основні засади формування свідоцтва та відмінності в підходах для різних класів, повідомили на сайті МОН.

Облік результатів підсумкового оцінювання рівня навчальних досягнень учнів Нової української школи фіксується у свідоцтві досягнень. Таку практику зафіксовано у відповідному наказі МОН.

МОН підготувало відповіді на поширені запитання батьків та педагогів щодо свідоцтва досягнень.

Свідоцтво досягнень — це документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. Вчитель заповнює документ двічі на рік. Свідоцтво досягнень складається з двох частин: характеристики наскрізних умінь учня та результатів навчання за предметами або інтегрованими курсами.

Свідоцтво досягнень не містить оцінок у балах з предметів, натомість розгорнуто окреслює рівень сформованості наскрізних умінь та результатів навчання, за якими можна простежити навчальний поступ учнів. На відміну від табеля, де виставлялися бали з предметів і який не давав чіткого розуміння, що саме учню вдається, а чому варто приділити більше уваги, свідоцтво досягнень дає змогу батькам побачити ширшу картину навчання дитини завдяки виокремленим результатам навчання.

У свідоцтві досягнень також міститься інформація про наскрізні вміння, які формуються під час вивчення всіх предметів та інтегрованих курсів. Інформації про це немає в табелі, тож свідоцтво досягнень дає змогу глибше зрозуміти навчальний поступ дитини, а не лише побачити «сухі» бали.

Для оцінювання як наскрізних умінь, так і результатів навчання учнів 1–2-х класів застосовуються твердження «має значні успіхи», «демонструє помітний прогрес», «досягає результату за допомогою дорослих», «потребує уваги і допомоги». У 3–4-х класах результати навчання оцінюють за чотирма рівнями — «початковий», «середній», «достатній», «високий» , а наскрізні вміння — так само, як у 1–2-му класі.

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА YouTube